بازگشایی مدارس از هفته آینده ، ارائه خدمات حضوری به دوازدهمی ها تا 10خرداد

به گزارش مجله فیروزی، وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس در هفته آینده (27 اردبیهشت) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فراهم کردن تمهیدات لازم در ضدعفونی کردن مدارس اطلاع داد.

بازگشایی مدارس از هفته آینده ، ارائه خدمات حضوری به دوازدهمی ها تا 10خرداد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا از بازگشایی مدارس از 27 اردبیهشت اطلاع داد.

وی اضافه نمود: حضور دانش آموزان اجبار نیست و تنها برای برطرف مسائل و سئوالات از معلمان می توانند به مدرسه مراجعه نمایند.

بازگشایی مدارس به جز استثنایی ها

حاجی میرزایی ادامه داد: کلیه مدارس ابتدایی و متوسط (به جز بچه ها استثنایی) از 27 اردیبهشت به منظور برطرف اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل تا به امروز نتوانسته اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره مند شوند دایر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استمرار روش های آموزش غیرحضوری، از تلویزیون و بستر شاد توضیح داد: استفاده دانش آموزان از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب احتیاج و به صورت داوطلبانه خواهد بود.

ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه

وی گفت: با توجه به معین تاریخ 17 خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه خواهد بود.

حاجی میرزایی با تاکید بر اهمیت سلامت دانش آموزان در روزهای بازگشایی مدارس، تاکید نمود: وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت فراهم نموده و باید در جهت توجیه و آموزش دانش آموزان اقدام کند.

شروع سنجش سلامت کلاس اولی ها از مردادماه

وی در مورد سنجش سلامت دانش آموزان ابتدایی اضافه نمود: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدایی، با رعایت جوانب بهداشتی از مردادماه شروع خواهد شد.

شایان ذکر است؛ دستورالعمل اجرایی این مصوبه توسط وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 846

به "بازگشایی مدارس از هفته آینده ، ارائه خدمات حضوری به دوازدهمی ها تا 10خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مدارس از هفته آینده ، ارائه خدمات حضوری به دوازدهمی ها تا 10خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید