بایدن ترامپ را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد

به گزارش مجله فیروزی، نامزد دموکرات انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا طی پیامی در حساب توئیتری خود، ترامپ را به سوء استفاده از قدرت و حمایت از خشونت پلیس متهم کرد.

بایدن ترامپ را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد

به گزارش به نقل از هیل، جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا، ترامپ را به داشتن تئوری توهم توطئه متهم کرد و قضاوت او درباره برخورد خشن پلیس با یک پیرمرد معترض را اشتباه و آن را حمایت از خشونت پلیس مطرح نمود.

پلیس شهر بوفالوی آمریکا پس از آن که یک پیرمرد 75 ساله در اعتراضات علیه قتل جورج فلوید شرکت کرده بود، به شدت با او برخورد کرد و او را مورد حمله قرار داد. ترامپ اما در واکنش به این خشونت واضح پلیس، گفته بود که پیرمرد معترض تمارض کرده و عمدا خود را شدیدا به روی زمین انداخته است.

بایدن حالا طی پیامی در حساب شخصی توئیتری خود، قضاوت ترامپ را شدیدا محکوم کرد و نوشت: پدرم می گفت گناهی بزرگتر از سوءاستفاده از قدرت نیست. سوء استفاده می تواند از سوی یک افسر در سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز باشد و یا از سوی رئیس جمهوری باشد که از اقدام خشونت بار یک پلیس دفاع می کند.

دموکرات ها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر حملات خود را متوجه جمهوری خواهان و شخص ترامپ کرده اند. در پی قتل جورج فلوید، شهروند سیاه پوست این کشور، جو بایدن این فرصت را پیدا کرده که از این موضوع بهره برداری سیاسی کند تا جایگاه بهتری را در انتخابات آینده کسب نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 903

به "بایدن ترامپ را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن ترامپ را به سوء استفاده از قدرت متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید