بودجه موردنیاز برای خرید آپارتمان نقلی

به گزارش مجله فیروزی، بیشتر آپارتمان های مسکونی فایل شده در بازار مسکن در محدوده متراژی تا 60 مترمربع را می توان با بودجه ای بین 2 تا 4 میلیارد تومان تملک کرد؛ البته قیمت های پیشنهادی نزدیک به محدوده پایین این طیف به مراتب کم تعدادتر است.

بودجه موردنیاز برای خرید آپارتمان نقلی

به گزارش دنیای اقتصاد، سطح قیمت مسکن در شهر تهران نسبت به چند ماه قبلی به حدی تغییر نموده که دیگر قیمت پیشنهادی حتی 6 میلیارد تومانی برای خرید یک آپارتمان 50متری عجیب نیست و فایل های زیادی در محدوده قیمتی 5 تا 6 میلیارد تومان وجود دارد که یک خواب و نقلی و حتی چند سال ساخت هستند اما سطح قیمت پیشنهادی فروش آنها به این حدود رسیده است. با این حال آنالیز تازه ترین فایل های فروش واحدهای نقلی عرضه شده به بازار مسکن نشان می دهد خرید در محدوده 2 تا 4 میلیارد تومان کار دشواری نیست؛ چراکه تعداد فایل هایی در این دامنه قیمتی بسیار زیاد است.

تنها واقعیت تلخ بازار آپارتمان های نقلی در حال حاضر گذشته از سطح قیمت که به نوعی فرمان آن از دست متقاضیان مسکن خارج است، شرایط سن بنای این املاک است. بیشتر آپارتمان های نقلی فایل شده در بازار فروش مسکن مرکز 10 سال ساخت به بالا و حتی تعداد زیادی از آنها بیش از 20 سال ساخت هستند. این موضوع اگرچه موجب می گردد قیمت پیشنهادی فروش نقلی ها با استطاعت خرید خانه اولی ها تناسب بیشتری پیدا کند، اما آنها را با چالش نداشتن امکاناتی مثل آسانسور و پارکینگ روبرو می نماید.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش 40 آپارتمان مسکونی تا 60 مترمربع در بازار مسکن مرکز گردآوری شده که طیف وسیعی از محله های شهر را پوشش می دهد و می تواند در تاریکخانه آمار رسمی از قیمت مسکن، مورد رجوع جست وجوگران بازار باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 2086

به "بودجه موردنیاز برای خرید آپارتمان نقلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه موردنیاز برای خرید آپارتمان نقلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید