واکنش آمریکا، انگلیس و فرانسه به انفجارهای بیروت

به گزارش مجله فیروزی، فارس نوشت: آمریکا، انگلیس و فرانسه به حادثه انفجار مهیب در بیروت پایتخت لبنان که به کشته و مجروح شدن شماری زیادی از ساکنان این شهر منجر شد واکنش نشان دادند.

واکنش آمریکا، انگلیس و فرانسه به انفجارهای بیروت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

مقام های کشورهای مختلف به حادثه انفجار مهیب در بیروت پایتخت لبنان که به کشته و مجروح شدن شماری زیادی از ساکنان این شهر منجر شد واکنش نشان دادند.

به نوشته خبرگزاری رویترز فرانسه خاطرنشان کرد که آماده یاری به لبنان است. ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه در توییتی بدین مناسبت خاطرنشان کرد: فرانسه همواره حامی لبنان ومردم این کشور بوده است. فرانسه آماده یاری رسانی به لبنان در صورت احتیاج مقامات این کشور است.

وزارت خارجه آمریکانیز به انفجار در لبنان واکنش نشان داد. یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا در این باره گفت، وزارت خارجه آمریکا با دقت گزارشها در زمینه انفجار در بیروت را دنبال میکند و آماده ارائه هرگونه یاری است. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین گفت که اطلاعاتی در زمینه علت وقوع این انفجار در دست ندارد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس نیز گفت که دولت این کشور آماده است به هر شکلی که ممکن است از لبنان حمایت کند. جانسون در توییتی گفت که تصاویر و فیلمهای امشب بیروت تکان دهنده بود. دومنیک راب وزیر امور خارجه انگلیس نیز گفت که لندن کنار لبنان ایستاده است.

سازمان صلیب سرخ لبنان در تازه ترین آمار خود خاطرنشان کرد که دست کم 70 نفر بر اثر انفجارهای بیروت کشته شده اند. شدت انفجار به ساختمان و مقر نخست وزیری لبنان نیز آسیب جزئی وارد نموده و حسان دیاب با حضور در دفتر خود از نزدیک در جریان خسارت ها نهاده شد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 949

به "واکنش آمریکا، انگلیس و فرانسه به انفجارهای بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آمریکا، انگلیس و فرانسه به انفجارهای بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید