گفتگوی تلفنی امیر قطر با بن سلمان

به گزارش مجله فیروزی، ایسنا نوشت:تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر روز سه شنبه با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی تماس تلفنی برقرار کرد و به وی فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک گفت.

گفتگوی تلفنی امیر قطر با بن سلمان

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این تماس یک روز پس از مصاحبهی تمیم بن حمد با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر به عنوان نخستین مصاحبهی دو طرف از زمان آشتی دو کشور صورت گرفت.

خبرگزاری رسمی عربستان واس گزارش داد که ولیعهد عربستان نیز در این تماس به امیر قطر فرارسیدن ماه رمضان را تبریک گفته است.امیر قطر ژانویه گذشته در اجلاس العلا در عربستان با ولیعهد سعودی ملاقات کرد.

همچنین پیش از این تماس تمیم بن حمد در نخستین مصاحبهی رسمی بعد از نشست العلا با ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان تماس گرفته و با وی مصاحبه کرد.

روز دوشنبه ، ریاست جمهوری مصر خاطرنشان کرد که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی با السیسی تماس تلفنی گرفته و حلول ماه رمضان را به وی تبریک گفته است.

در ژوئن 2017 ، عربستان، امارات، مصر و بحرین روابط خود با قطر را قطع و دوحه را به حمایت از گروه های تندرو متهم کردند؛ ادعایی که دوحه آن را انکار کرد.

این چهار کشور اقداماتی را برای تحریم قطر از جمله بستن حریم هوایی به روی هواپیماهای قطری، جلوگیری از معاملات تجاری و جلوگیری از ورود قطری ها به کشورهای مذکور انجام دادند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: mfiroozi.ir شناسه مطلب: 1386

به "گفتگوی تلفنی امیر قطر با بن سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی امیر قطر با بن سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید